Organiseren van tijd en ruimte

Zal ik je helpen je werkkamer in te richten?

Zijn die reacties herkenbaar voor jou?

Soms is het lastig het overzicht te houden. Er is zoveel informatie, zoveel spullen, zoveel wat nog moet. Zeker bij verhuizingen of ingrijpende veranderingen in de gezinssituatie kun je het overzicht even echt kwijtraken.

Hoe zou het zijn, als je auto of je fiets weer in je garage kan staan? Als alle spullen weer een logische plek hebben, als overbodige spullen iemand anders gelukkig maken. En dat je niet hoeft te zoeken om je gereedschap of zaken die je af en toe nodig bent? En als je werkkamer weer een fijne plek is waar je gewoon weer lekker aan het werk kunt zijn. Dat kan!

Een opruimcoach kan jou helpen!

Een opruimcoach is opgeleid, om je bij het hele proces van opruimen, sorteren, herschikken en structureren te begeleiden, mee uit te voeren, maar vooral jou te helpen zelf weer de regie terug te krijgen over tijd, spullen en ruimte.

Ik ben Arno Goettsch, ik ben opgegroeid op de boerderij, opgeleid in de techniek en heb mijn vaardigheden ontwikkeld als manager in het autobedrijf. Organiseren is “mijn ding”. Organiseren is voor mij zorgen dat iets gebeurt, dat het mogelijk is, dat kingen op hun plek vallen. Dat kan een activiteit zijn, maar ook een afdeling, een ruimte, een proces, of een individueel werkplan.

Het aanbrengen van structuur is voor mij altijd een onderdeel van mijn werk. Om mensen ook in privé situaties te kunnen helpen volgde ik de opleiding Professional Organizer bij het NBPO. Alles wat ik in die verschillende disciplines heb geleerd en ontwikkeld, zet ik graag in om jou te helpen bij het terugkrijgen van overzicht en ruimte in jouw huis.

Mijn bedrijf heet Arnomotive. Mijn belangrijkste motief is, dat ik er plezier aan beleef om verbeteringen te organiseren. Mijn werkveld is vooral projecten in garages, werkkamers, schuren, je administratie of kantoor aan huis.

Hoe werkt het?

Ik werk volgens een vast stappenplan, waardoor het hele proces altijd vooraf duidelijk is. Ik werk in blokken van 3 uren. De eerste stap is de kennismaking, dat is gratis. Je krijgt een indruk wie ik ben en we bespreken jouw doel. Na de kennismaking kun je beslissen of je het traject wilt starten en eventueel gaan we direct aan de slag. Ik werk en factureer per dagdeel van 3 of 4 uur.

Ik breng de situatie en jouw wensen in kaart: Hoe wil je het graag? Wat moet er dan gebeuren? Wat staat er in de weg? Met de uitkomst van die verkenning gaan we samen aan de slag. Ik adviseer en begeleid, waar nodig pak ik ook mee aan.

Vaak is het zetten van de eerste stap, dat steuntje in de rug of het even overleggen over de werkwijze al genoeg om zelf al snel weer volledig regie te hebben en weer vrij te zijn in je eigen huis.

Wil jij je ruimte en je tijd weer terug? Zet nu de eerste stap, vul het contactformulier, dan maken we snel een afspraak voor een kennismaking! Ik kijk uit naar je bericht.

    Overzicht en gestructureerde aanpak geeft resultaat

    Ook voor mezelf besteed ik veel tijd aan het brengen en vinden van structuur. Soms door alles eerst uit elkaar te halen, te ontrafelen en te herschikken. Overzicht maakt werken effectief, leidt tot plezier en resultaat! Op een kar vol losse motoronderdelen kun je niet rijden, maar als ze op de juiste manier met elkaar verbonden zijn wel. Voor het zover is, zul je wel eerst het overzicht moeten hebben, alweer: structuur.

    Meer weten? Bel of mail me, dan maak ik tijd en ruimte voor je! Whatsapp kan ook: 0655104711